Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.03 13:18 - Истината за уебинарите
Автор: prespapian Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 57 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 02.03 13:20


  Увод. - Привлечете вниманието на аудиторията с шега или някакво активно действие, а също да ги молите колкото може по-често да си вдигат ръцете, или да поставят плюсове/цифри в чата по време на уебинара - Мотивираща фраза от тип «главния проблем на тренинга ми е в това, че ако нищо не правите, или мислите, то няма да имате резултати» - Няколко думи за себе си – покажете накратко експертността си - Дайте да се разбере «За да разберете нещо ново трябва да бъдете в състоянието «ученик», за това отхвърлете съмненията си по време на този уебинар» - Разделете аудиторията на 3 категории: скептици (вчено се съмняват във всичко, критикуват и в крайна сметка не се решават да пробват нещо), любители на гратиса и хора, които разбирайки нещо, веднага го прилагат на практика. След това помолете хората в чата на транслацията да поставят съответните символи в чата, за да разберете кой какъв е. - Нужно е направо да означите, че това е безплатен уводен тренинг-уебинар, и вие физически няма да можете да решите проблемите на всички присъстващи: главната задача е да поставите цели и да определите задачите, които предстои да бъдат решени вече на пълния тренинг (може и трябва да направите аналогия с медицината или нещо подобно – първо диагностика, после операция) - Да кажете, че в края на уебинара аудиторията я чака подарък или бонус, и че ще го получат най-внимателните и тези, които дочакат края (може да приложите техниката «награда за най-добрия въпрос по време на тренинга») - «Да!» предложения, на които всички ще поискат да отговорят с ДА (малки съгласия) - Захващане на вниманието – започваме да променяме живота тук и сега – идеята е в това да се обясни на хората, че животът им ще започне да се променя в по-добра посока вече на този уебинар - Списък с разпространени проблеми на хората в тази област, направете ударение върху болката, жалостта към себе си, страхът - По-натам – усилване на болката, т.е. какво ще стане ако не се решават тези проблеми - Усилване на интереса, надежда за решаване, висши ценности, смисъл на смисъла. Крайно добре работи споменаването на вечните ценности. Тук трябва не просто да обяснявате изгодата, а да обясните до какво ще доведе тя в крайна сметка - Рамки – кажете на хората, че за да решат този проблем ще се наложи да се постараят, но «аз съм с вас» - Обяснете защо вашата тема е актуална (избройте списък с ценности на примера «да изкарате много пари не е ценност, а да купите за тези пари нов апартамент на родителите е ценност») - Защо сега е най-доброто време (кога е най-доброто време да се посади дърво? – преди 10 години!) - Градим доверие – главното е да обясните, защо вие самите се занимавате с това и защо искате да помогнете на хората (трябва да намерите максимално искрени причини и висши ценности)   История: - История «за мен» (важно: историята трябва да е такава, че всеки слушател да познае себе си в нея) - Колкото повече се откриете, толкова по-добре ще мине уебинарът - История за падението - Яма - История за излитането Или накратко опишете преломният момент в живота ви.   Предложение - Много ясно описание на болката - Означаване на проблема - Демонстрация на примера за решение – истории на най-успешните в иученици   Скелет на уебинара (задачата е да вдъхновите аудиторията) - Съдържание, списък с добри бонуси, от които хората могат да получат малък ефект вече «тук и сега» - Ключова точка – какво е най-главното? - Вдъхновяване на хората - 3-5 истории на успеха на учениците ви, разкажете истории за всяко типично възражение (например: някой мисли, че възрастта е пречка, а ученика ми, който постигна резултат на 75, така не мисли) - Нарисувайте във въображението на аудиторията ярки картини – «изгоди» от покупката на стоката ви   Затворени презентации - Завършване на сделката е начало на затварянето на продажбата - Невероятната ценност на продукта ви - Емоционална люлка (разкажете още веднъж за боката и решаването на проблема) - «Първите 5 човека, заплатили курса, ще получат бонуси лично от мен!» - Гаранции (гаранция за връщане на пари или нещо по-нестандартно, например за довеждане до резултат – «Да, имахме свръх резултати  ученции, изкарали повече от 100 000 лв, но имахме и такива, които не успяха, с тях до сега продължавам да работя, докато постигнат нужния резултат») - Бонуси за всички, но с обясняване на причината - Още веднъж – какво трябва да се направи за да се извърши покупка (по-добре покажете с демонстрация на екрана, тъй като много хора лошо се ориентират в интернет) - Обяснете детайлно «за кого не подхожда това?» (Например, това не работи за скептиците и любителите на гратиса, за тези, които нищо не сикат да променят в живота си) - Кажете следното «Сега имате избор: - нищо да не правите – и да не постигнете резултати - да продължавате да правите всичко наопаки и много бавно - или да отидете заедно с други (такива като вас) при мен – човек, който ще ви доведе до резултат по проверена система стъпка по стъпка (резутлат по-малко от 1 месец) За тези, които искат сами – пишете ми, ще ви дам списък с 50 книги по маркетинг и реклама на английски, френски, италиански език, които трябва да се научат)». А също да добавите призив към действие – «Внимание! Ако не искате да участвате, то не ми губете времето и времето на целенасочените хора, но ако искате да бъдете сред тях, не отлагайте. Тъй като влакът, стигащ до гарантиран резултат, вече заминава». - Още веднъж напомнете, какво трябва дасе направи, за да купят вашия продукт и да се сбогувате. Ако хората остават на уебинара, продължавайте да отговаряте на въпросите и възраженията докато купят или си отидат!   Успехи!



Гласувай:
1
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: prespapian
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 2736
Постинги: 12
Коментари: 4
Гласове: 11
Архив
Календар
«  Септември, 2017  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930